tai multi disciplininė pareigybė žmogui, kuri/-is valdys vidinius procesus ir taps organizacijos ašimi.

TAVĘS LAUKIANČIOS ATSAKOMYBĖS

  • Konsultuosi dokumentų valdymo klausimais;
  • Teiksi administracinę pagalbą darbuotojams;
  • Organizuosi smulkius pirkimus;
  • Administruosi ir valdysi klientų užsakymus el. parduotuvėje;
  • Organizuosi vidinius renginius darbuotojams;
  • Teiksi pasiūlymus dėl atliekamų darbų procesų efektyvumo.
  • Atliksi kitus biuro darbui palaikyti reikalingus darbus;

TIKIMĖS, KAD

  • Turi biuro administravimo patirties;
  • Gebi dirbti MS Office programomis;
  • Gerai moki lietuvių ir anglų kalbas;
  • Pasižymi paslaugumu, komunikabilumu, atsakingumu, gebi planuoti savo laiką;
  • Turi patirties savarankiškai organizuojant projektus ir renginius;
  • Esi įgijusi / įgijęs aukštąjį išsilavinimą.

SIŪLOME

  • Mokymus ir galimybes tobulėti bei kelti kvalifikaciją;
  • Papildomų naudų paketą;
  • 2000–2500 Eur (neatskaičius mokesčių) darbo užmokestį;
  • Darbo vieta – Vilnius.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Administracijos vadybininkas/-ė“ iki 2025 11 30 siųskite adresu darbas@bioversio.lt